تکنولوژی و مد

آخرین اخبار از تکنولوژی روز دنیا و جدیدترین مدهای روز اروپا

تکنولوژی و مد

آخرین اخبار از تکنولوژی روز دنیا و جدیدترین مدهای روز اروپا

ساعت هوشمند مایکروسافت (Microsoft Smart Watch)

این روزها همه به فکر ساخت ساعت هوشمند افتاده اند. بارها و بارها در مورد ساعت هوشمند اپل شنیده ایم، از منابع خبری دیگر هم در مورد ساخت یک ساعت هوشمند توسط سامسونگ خبرهایی منعکس شده است. حالا گویا مایکروسافت هم برای اینکه از قافله عقب نماند دست به کار شده و روی یک ساعت مچی هوشمند کار می کند. توضیح کامل در ادامه مطلب


البته این خبر در حد شایعه است اما شایعه ای که وال استریت ژورنال آن را منعکس کرده است. گویا کلاغ ها برای این رسانه بزرگ خبر آورده اند که مایکروسافت روی طراحی یک ساعت لمسی کار می کند. در این گزارش آمده که صفحه نمایش این ساعت ۱٫۵ اینچی خواهد بود. در این گزارش آمده: «اوایل سال جاری مایکروسافت از تامین کننده های خود در آسیا خواسته بود تا اجزایی برای ساخت یک وسیله شبیه به ساعت مچی ارسال کنند. یکی از مدیران این شرکت های تامین کننده با مایکروسافت در دفتر آنها در واشنگتن ملاقات داشته است».
اگر فرض کنیم که این خبر و اطلاعات آن درست باشد (معمولاً خبرها و شایعات وال استریت ژورنال درست از آب در می آیند)، می توان نتیجه گرفت که مایکروسافت در حال طراحی و ساخت یک ساعت مچی هوشمند است.



بدون شک کمپانی های بزرگ همگی به فکر وسایل دیجیتال و کامپیوترهای پوشیدنی هستند. روز به روز اسمارت فون ها و تبلت ها در حال رشد و دگرگونی هستند اما ساعت ها و عینک های هوشمند می توانند سرعت بیشتری به کاربر در انجام امور خود دهند و اطلاعات پایه را در اختیار آنها قرار دهند. به خاطر همین هم با استقبال گسترده ای روبه رو خواهند شد.

البته کار کردن و پاسخ دادن به این وسایل دیجیتال پوشیدنی هم کار جالبی خواهد بود. بدون شک در آینده نزدیک انسان های زیادی را خواهیم دید که همانند کارآگاه گجت از وسایل همراه و پوشیدنی دیجیتال و کامپیوتری خود استفاده می کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد